16 квітня 2025 року педагоги школи представили власний досвід роботи під час практичного семінару «Подолання освітніх втрат дитини з візуальними порушеннями».
Захід був організований Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти для консультантів ЦПРПП, педагогів спеціальних шкіл, ЗЗСО, асистентів педагогів та фахівців, які опікуються питаннями спеціальної та інклюзивної освіти.
У межах семінару директорка школи Нана Ушкалова ознайомила учасників із особливостями роботи педагогічного колективу, місією закладу освіти, труднощами, з якими зіткнулися учасники освітнього процесу під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану, а також представила ефективну систему підтримки, яка була розбудована впродовж цього періоду.
Педагоги школи презентували дієві методики, педагогічні прийоми та практичні кейси, спрямовані на підтримку дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями зору:
- Тетяна Котлярова, вчителька початкових класів, поділилася темою
«Інтеграція в навчанні дітей із зоровою депривацією – вектор на подолання освітніх втрат у початковій школі в дистанційному форматі». - Євген Гарбузов, учитель англійської мови, представив роботу на тему
«Прийоми подолання освітніх втрат в учнів з порушенням зору засобами адаптації цифрових англомовних ресурсів на уроках англійської мови в дистанційному форматі навчання». - Маргарита Марченко, вчителька української мови та літератури, презентувала тему
«Компетентнісне надолуження: стратегія освітнього зростання здобувачів освіти з візуальними порушеннями». - Дмитро Кривошеєнко, учитель фізики, виступив із темою
«Наука на дотик: подолання освітніх втрат у дітей з порушеннями зору в умовах дистанційної освіти».
Щиро дякуємо Тетяні Анатоліївні, Маргариті Володимирівні, Євгену Володимировичу та Дмитру Андрійовичу за високий професіоналізм, натхнення та щире бажання ділитися напрацьованим досвідом. Ваш внесок у розвиток спеціальної освіти – надзвичайно важливий!
Висловлюємо подяку Донецькому обласному інституту післядипломної педагогічної освіти за створення професійної платформи, яка об’єднує небайдужих фахівців, які щодня формують простір підтримки, розвитку та турботи для кожної дитини з особливими освітніми потребами!