У надзвичайно стрімкому світі школа відіграє ключову роль у підготовці молодого покоління до складних викликів сучасноcтi.
Aдже саме у школі дитина отримує знання і вміння, розвиває критичне мислення, формує необхідні для успішного самостійного життя компетентності.
Базуючись на демократичних цінностях та повазі до основних прав людини, освітній заклад створює умови для максимально гармонійного формування особистості вихованців та їх успішної інтеграції в суспільство.
26.03.2024 освітяни Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради на педагогічній раді «Школа – територія соціалізації та захисту прав дитини» презентували ефективні методи та стратегії навчання і виховання дітей із візуальними порушеннями, нові форми і методи профорієнтаційної роботи, спрямованої на формування соціальної компетентності учнів, повноцінної інтеграції школярів у соціум, забезпечення активної участі батьків в освітньому процесі.
Найважливішим аспектом засідання педагогічної ради стала психосоціальна підтримка дітей та їх сімей під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану, яка відіграє критично важливу роль у забезпеченні психічного та емоційного благополуччя шкільної спільноти.
Соціальний педагог Крейдун О.В. надала педагогам практичні поради щодо захисту прав здобувачів освіти, збереження ментального здоров’я, створення позитивного психосоціального середовища на онлайн-уроках, у спілкуванні зі здобувачами освіти та їхніми батьками.
На основі конструктивних дискусій та обміну напрацьованим досвідом учасники засідання визначили ряд напрямків для подальшої роботи, націленої на те, щоб школа у складних умовах воєнного стану залишалася не лише місцем навчання, але й середовищем, де діти відчувають себе безпечно і комфортно, вчаться взаємодіяти зі світом, засвоюють основи громадянської культури і прав людини, розвивають соціальні навички.