Сучасні педагогічні технології: учнівське самоврядування як інструмент виховання

Протягом тижня 28.10.- 01.11.2024 педагоги школи були залучені до інтенсивної методичної роботи.

         Сучасні педагогічні технології: учнівське самоврядування як інструмент виховання. 28 жовтня  відбулося засідання педагогічної ради на тему: «Учнівське самоврядування як педагогічна технологія та школа побудови демократичного суспільства». Основна мета зустрічі – обговорення ролі учнівського самоврядування як абсолютного формування громадянської свідомості, навичок демократії та лідерських якостей серед учнів.

         ​Заступниця директора з виховної роботи Надія Салюк презентувала доповідь «Теоретичне обґрунтування учнівського самоврядування як педагогічна технологія формування громадянської свідомості та навичок демократії у молоді», у якій   було продемонстровано, що залучення учнів до діяльності органів учнівського самоврядування сприяє вихованню демократичних цінностей і успішній  інтеграції у суспільство.

         ​Педагог-організатор Наталія Савіна підготувала огляд практичних прикладів функціонування учнівського самоврядування, акцентуючи увагу на важливості активного залучення школярів до прийняття рішень та ініціатив, які мають позитивний вплив на шкільне середовище.

         ​Класні керівники Вікторія Коваленко та Віталій Янковецький  поділилися практичним досвідом впровадження учнівського самоврядування в класах як ефективного засобу розвитку лідерських й організаторських здібностей учнів.

         ​29 жовтня засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Виховання інтересів до колективної творчої діяльності, лідерських та організаторських якостей у здобувачів освіти» стало логічним продовженням обговорення актуальних питань:

– «Участь молоді як інструмент формування відповідальності», у ході якого Надія Салюк відзначила важливість учнівської активності в освітньому процесі;

– «Розвиток творчих, лідерських та організаторських здібностей через участь у шкільному житті» – педагог-організатор Наталія Савіна та класні керівники поділилися досвідом формування особистісних якостей учнів;

– «Співпраця з батьками для створення єдиного освітнього простору», де учасники засідання, зокрема Олена Дерев’янко, обговорили важливість партнерських відносин між школою та батьками для забезпечення всебічного розвитку дитини.

         ​30 жовтня педагоги взяли участь у Тифлосемінарі, де ознайомилися з новими інтерактивними інструментами для організації дистанційного навчання.            Ці заходи стали корисними платформами для обміну досвідом та розробки ефективних підходів до навчання і виховання учнів у дусі демократичних цінностей, а також підтвердили важливість учнівського самоврядування на шляху формування свідомих і відповідальних громадян.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *