Протягом тижня 28.10.- 01.11.2024 педагоги школи були залучені до інтенсивної методичної роботи.
Сучасні педагогічні технології: учнівське самоврядування як інструмент виховання. 28 жовтня відбулося засідання педагогічної ради на тему: «Учнівське самоврядування як педагогічна технологія та школа побудови демократичного суспільства». Основна мета зустрічі – обговорення ролі учнівського самоврядування як абсолютного формування громадянської свідомості, навичок демократії та лідерських якостей серед учнів.
Заступниця директора з виховної роботи Надія Салюк презентувала доповідь «Теоретичне обґрунтування учнівського самоврядування як педагогічна технологія формування громадянської свідомості та навичок демократії у молоді», у якій було продемонстровано, що залучення учнів до діяльності органів учнівського самоврядування сприяє вихованню демократичних цінностей і успішній інтеграції у суспільство.
Педагог-організатор Наталія Савіна підготувала огляд практичних прикладів функціонування учнівського самоврядування, акцентуючи увагу на важливості активного залучення школярів до прийняття рішень та ініціатив, які мають позитивний вплив на шкільне середовище.
Класні керівники Вікторія Коваленко та Віталій Янковецький поділилися практичним досвідом впровадження учнівського самоврядування в класах як ефективного засобу розвитку лідерських й організаторських здібностей учнів.
29 жовтня засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Виховання інтересів до колективної творчої діяльності, лідерських та організаторських якостей у здобувачів освіти» стало логічним продовженням обговорення актуальних питань:
– «Участь молоді як інструмент формування відповідальності», у ході якого Надія Салюк відзначила важливість учнівської активності в освітньому процесі;
– «Розвиток творчих, лідерських та організаторських здібностей через участь у шкільному житті» – педагог-організатор Наталія Савіна та класні керівники поділилися досвідом формування особистісних якостей учнів;
– «Співпраця з батьками для створення єдиного освітнього простору», де учасники засідання, зокрема Олена Дерев’янко, обговорили важливість партнерських відносин між школою та батьками для забезпечення всебічного розвитку дитини.
30 жовтня педагоги взяли участь у Тифлосемінарі, де ознайомилися з новими інтерактивними інструментами для організації дистанційного навчання. Ці заходи стали корисними платформами для обміну досвідом та розробки ефективних підходів до навчання і виховання учнів у дусі демократичних цінностей, а також підтвердили важливість учнівського самоврядування на шляху формування свідомих і відповідальних громадян.