27 грудня 2023 року вiдбулося засідання педагогічної ради з теми «Сучасний урок НУШ: проблеми, пошуки, знахідки, перспективи», девізом якого стали слова Джона Дьюї «Якщо ми будемо сьогодні навчати так, як навчали вчора, ми вкрадемо в наших дітей завтра».
Доповідь і презентація заступниці директора з навчально-виховної роботи Яніни Сіробаби були цікавими, змістовними, сповненими інтерактивних завдань і живого діалогу, що дозволило учасникам засідання проаналізувати складові ефективності уроку як основної форми освітнього процесу, порівняти характеристики традиційних і сучасних технологій, форм і методів роботи, спрямованих на розвиток мислення, активності, самостійності здобувачів освіти. У ході інтерактивної вправи «Діагностика» педагоги змогли визначити власний творчий рівень, а дієві рекомендації щодо проведення сучасного уроку налаштували вчителів працювати творчо і нестандартно, навчати доступно і цікаво, сприяти максимальному засвоєнню учнями матеріалу і всебічному, гармонійному розвитку школярів.
Педагоги Валерія Ванек, Євген Гарбузов, Сергій Ворошило у своїх виступах із презентаціями поділилися досвідом роботи з актуальних питань оптимізації освітнього процесу, а саме: проєктної діяльності як способу реалізації діяльнісного підходу до навчання; впровадження інтегрованого навчання на уроках англійської мови; розвитку критичного мислення та самостійності школярів у процесі навчальної діяльності здобувачів освіти з порушеннями зору.
На засіданні педради були розглянуті й ухвалені також питання «Визнання здобувачів освіти-претендентів на отримання свідоцтв про здобуття базової середньої освіти з відзнакою і свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти з відзнакою та нагородження золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні», а також « Про визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу і затвердження плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2024 рік. Напередодні Новорічних свят педагоги отримали багато корисної інформації, надихнулися на подальшу плідну працю і досягнення максимально високих результатів освітньо-виховного процесу.