Мотивація навчальної діяльності здобувачів освіти: виклики й інноваційні підходи

24 грудня 2024 року відбулося засідання педагогічної ради з актуальної теми «Проблеми формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти з порушеннями зору в сучасних умовах».

Заступниця директора з навчально-виховної роботи Яніна Сіробаба виступила з доповіддю, в якій проаналізувала сучасні виклики, пов’язані з мотивацією учнів, охарактеризувала основні аспекти роботи з дітьми з порушеннями зору та запропонувала практичні рекомендації для педагогів.

Вчитель математики та інформатики Сергій Ворошило поділився прикладами застосування сучасних цифрових технологій для підтримки мотивації до навчання під час дистанційного освітнього процесу. Педагоги мовно-літературної освітньої галузі Маргарита Марченко й Ірина Чачкова продемонстрували ефективне використання інноваційних форм та методів на уроках, що сприяють позитивній мотивації до навчання в учнів із візуальними порушеннями й підвищенню якості знань. Вчитель трудового навчання Леонід Котляров окреслив переваги діяльнісного підходу, приділивши увагу практичним методикам із урахуванням потреб учнів із порушеннями зору.

Педагогічна рада стала майданчиком для обміну досвідом і генерації нових ідей, спрямованих на покращення мотивації навчальної діяльності учнів з особливими освітніми потребами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *