23 грудня 2024 року в школі відбулася нарада при директорові за підсумками роботи за І семестр 2024/2025 навчального року.
Класні керівники та вчителі-предметники проаналізували стан відвідування учнями школи, визначили тенденції та обговорили шляхи покращення; провели аналіз успішності учнів 5-12 класів з акцентом на підтримку тих учнів, які мають потенціал для підвищення результатів. Леонід Котляров і Олена Дьогтєва представили звіт про адаптацію п’ятикласників до базової школи, приділивши увагу їх успішності, соціалізації та психологічному комфорту.
Педагог-організатор Наталія Савіна підбила підсумки виховної роботи та діяльності органів учнівського самоврядування, виділивши досягнення й перспективні напрями розвитку.
Заступник директора з НВР Яніна Сіробаба надала звіт про виконання навчальних програм у 5-7-х класах за стандартами НУШ і методичні рекомендації щодо календарно-тематичного планування на ІІ семестр.
У контексті вдосконалення освітніх підходів в умовах дистанційного навчання було проведено семінар із тифлопедагогіки та тифлопсихології за темою «Штучний інтелект на службі інклюзивної освіти».
Педагоги розглянули різноманітні аспекти використання ШІ для підтримки незрячих учнів та здобувачів освіти зі зниженим зором, обмінялися досвідом та обговорили практичні приклади застосування сучасних технологій.
Учителька Людмила Гладиш продемонструвала можливості Microsoft Designer для створення доступного візуального контенту, що сприяє інтерактивності уроків ритміки й мистецтва.
Наталія Савіна висвітлила використання цифрових застосунків і ШІ як тифлоінструментів у роботі педагога-організатора задля підтримки учнів із порушеннями зору під час дистанційного навчання.
Як технології штучного інтелекту можуть бути корисними для ідентифікації слабких сторін учнів та допомоги в їх подоланні при підготовці до Національного мультипредметного тесту здобувачам з візуальними порушеннями, як ШІ може допомогти тифлопедагогам-наставникам у супроводі учнів із візуальними порушеннями під час підготовки до тестування розповів Віталій Янковецький.
Кривошеєнко Д.А. представив огляд використання ШІ в роботі вчителя-тифлопедагога в умовах сучасної спеціальної школи через використання інструментів Gemini і додатків Google для вдосконалення освітнього процесу.
Семінар став важливою платформою для обміну досвідом та обговорення перспектив застосування ШІ в інклюзивній освіті. Учасники наголосили на важливості впровадження сучасних технологій для забезпечення рівних можливостей усіх учнів з особливими освітніми потребами.