У школі створені умови доступності для навчання дітей зі складними порушеннями розвитку (діти з порушеннями зору (сліпі та слабозорі) в поєднанні з інтелектуальними порушеннями) відокремлюються в спеціальні класи для дітей із інтелектуальними порушеннями.
За наявності достатньої кількості учнів, відповідної матеріально-технічної бази та кадрового забезпечення школа може мати спеціальні класи (групи) для дітей інших нозологій, а саме:
- ранній дитячий аутизм;
- синдром Дауна;
- тяжкі порушення розвитку;
- затримка психічного розвитку;
Для надання індивідуальної корекційної допомоги та добору відповідних програм навчання у школі діє шкільна психолого-медико-педагогічна комісія, метою якої є: вивчення особливостей психофізичного розвитку кожного учня в динаміці; визначення адекватних умов, форм і методів навчально-виховної, корекційно-розвиткової роботи, професійної реабілітації; переведення учнів до наступного класу школи-інтернату.
Умови доступності
- Пандус
- Кімната психологічного та сенсорного розвантаження
- Звуковий маячок «Орієнтир»
- Таблички шрифтом Брайля для позначення усіх приміщень І, ІІ, ІІІ поверхів школи
- Направляючі позначки жовтого кольору по коридорах та на сходах