Умови доступності закладу освіти

У школі створені умови доступності для навчання  дітей  зі   складними     порушеннями  розвитку  (діти з порушеннями зору (сліпі та слабозорі) в поєднанні з інтелектуальними порушеннями) відокремлюються в спеціальні класи для дітей із інтелектуальними порушеннями.

  • ранній дитячий аутизм;
  • синдром Дауна;
  • тяжкі порушення розвитку;
  • затримка психічного розвитку;

Для надання індивідуальної корекційної допомоги та добору відповідних програм навчання у школі-інтернаті діє шкільна психолого-медико-педагогічна комісія, метою якої є: вивчення особливостей психофізичного розвитку кожного учня в динаміці; визначення адекватних умов, форм і методів навчально-виховної, корекційно-розвиткової роботи, професійної реабілітації; переведення учнів до наступного класу школи-інтернату.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *