Формули співробітництва «Школа, родина, дитина – успіх»

Педагогіка партнерства – це простір дитинства, який будується на засадах рівності, діалогу, співпраці, прийняття.

Вона є складовою концепції Нової української школи, спрямованої на те, щоб побудувати довіру між школою, дітьми, батьками та суспільством.

Основна мета взаємодії школи з батьками – формування позиції відповідального батьківства, що виражається в зацікавленому ставленні батьків до успіхів дитини й охоплює різні сфери її життя, позитивно впливає на розвиток і виховання.

25.10.2023 року у Слов’янській спеціальній школі № 23 Донецької  обласної ради відбулося  онлайн-методоб’єднання  класних керівників 3-12 класів  на тему «Педагогіка партнерства в умовах Нової української школи. Інноваційні форми співпраці класного керівника з батьками»,  на якому педагоги Гладиш Л.Ф., Коваленко В.Л., Піскарьова О.Є., Савін М.Ю.   представили практичні напрацювання  роботи з батьками здобувачів освіти, методи і форми яких яскраво засвідчують, що педагог у часи війни не лише помічник та наставник, а  опора і для дітей, і для батьків своїх учнів.

Педагог Людмила Гладиш у ході виступу презентувала цінний досвід організації роботи, інноваційні форми співпраці класного керівника з батьками: залучення батьків до колективних творчих справ, родинних свят, інтерактивних ігор, створення у Google Формах опитувальників задля обміну думками з батьками,  спільного пошуку способів розв’язання проблем тощо.  У представлених формах взаємодії класного керівника з батьками реалізується принцип партнерства та діалогу,  батьки є не пасивними слухачами, а активними учасниками розмови. Людмила Федорівна провела з педагогами інтерактивні вправи «Коло емоцій», «Візитка», «Толерантна заборона», які допомагають створити позитивний  настрій і сприятливу атмосферу, зробити батьківські збори цікавими та максимально ефективними.

Заступниця директора з ВР Салюк Н.І. надала класним керівникам інформацію про сучасні форми й методи взаємодії з батьками, акцентувала увагу на принципах організації партнерства; зазначила, що ефективність організації освітнього процесу залежить від педагогіки партнерства, метою якої є інтеграція батьків у педагогічний процес шляхом створення умов для залучення сім’ї до супроводу дитини з візуальними порушеннями в освітньому процесі.

Алгоритм подолання освітніх втрат шляхом використання сучасних технологій, інтенсивних форм і  методів дистанційного навчання здобувачів освіти з візуальними порушеннями був розглянутий на онлайн-методоб’єднаннях  педагогів початкової школи, педагогів природничо-математичного циклу і педагогів гуманітарного циклу, у ході яких кожен вчитель продемонстрував результати своєї діяльності у мультимедійній презентації. Проведені методичні об’єднання   сприяли підвищенню рівня фахової майстерності педагогів і продуктивному  співробітництву в умовах воєнного стану.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *