Не_ведись – прояви свою стійкість в Інтернеті

Не_ведись – прояви свою стійкість в Інтернеті. Згідно з національним дослідженням, в Україні 33,7% дітей і підлітків проводять в Інтернеті від 3 і до 5 годин щодня

8% користуються Інтернетом 1-2 години кожного дня. 13,3% дітей проводять в Інтернеті від 5 до 7 годин, а 10,4% – понад 7 годин щодня. Тож, вплив від контенту в Інтернеті не варто недооцінювати.

Основними формами взаємодії сучасних дітей в Інтернеті є онлайн- спілкування (через месенджери, в онлайн-групах, а також аудіо і відео додатки) і онлайн-ігри, де є можливість спілкуватися з іншими учасниками або в чаті, або за допомогою аудіозв’язку.

За підтримки та нагляду дорослих ці форми взаємодії можуть позитивно вплинути на особистісний розвиток дитини.



Шкідливий контент

20-21 травня 2021 року у 7-А і 8-А класах Слов’янської спеціальної школи № 23 Доноблради педагогом Бєляєвою Оленою був проведений урок «Не_ведись – прояви свою стійкість в Інтернеті». Урок був розроблений спеціально для здобувачів освіти віком  від 10 і до 13 років Аліною Касіловою (менеджер навчальної діяльності проєкту #stop_sexтинг, дитячий та підлітковий психолог) і Маргаритою Ізотовою (психолог, експерт ООН з кризових ситуацій, міжнародний консультант Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ).

Метою даного уроку виступало формування у підлітків ключових навичок стійкості щодо шкідливого контенту та емоційного відновлення після взаємодії з таким контентом.

Школярі з візуальними порушеннями ознайомилися із поняттями «сексторшен», «онлайн-грумінг», «кібербулінг» та алгоритмом дій у разі потрапляння під вплив шкідливого контенту.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.