Науково-методична робота педагогічного колективу школи. У сучасній спеціальній освіті провідне місце відводиться педагогам нової формації: успішним, вмотивованим, компетентним, кваліфікованим.
Учителям, які виконують в освітньому процесі ролі наставника, консультанта, менеджера, модератора, тьютора й які творчо здобувають інформацію, гнучко реагують на виклики часу, ефективно організовують дитиноцентрований процес в умовах воєнного стану.
27.12.2022 року в дистанційному форматі відбулося засідання педагогічної ради на тему «Національно-патріотичне виховання як засіб становлення сучасного українця, адаптованого до нових умов життя».
Національно-патріотичне виховання підростаючого покоління – одне з найбільш актуальних завдань нашого сьогодення, оскільки це основа життєдіяльності нашого суспільства і держави, зміцнення української нації.
У ході педради були обговорені перспективні форми і методи з національно-патріотичного виховання й ухвалені рішення з питань «Національно-патріотичне виховання у фокусі проєктів Українського інституту національної пам’яті» (доповідачка: заступниця директора з виховної роботи Салюк Н.І.), «Роль української мови і літератури у відновленні національної пам’яті» (доповідачі: вчителі української мови і літератури Бєляєва О.О., Козлова О.В.), «Засоби сучасного мистецтва та громадянська компетентність» (доповідачка: вчителька мистецтва Сєбова О.Ю.), «Проєкти патріотичного спрямування: від планування до реалізації» (доповідачі: вчителі початкової школи Котлярова Т.А., Дьогтєва О.Є, Котлярова С.В.).
28.12.2022 року педагогічний колектив узяв участь у засіданні тифлосемінару з теми «Труднощі в навчанні дітей із глибокими порушеннями зору при дистанційному навчанні в умовах воєнного стану», на якому вчителі опрацювали сучасні методи та техніки виховання і навчання здобувачів освіти з візуальними порушеннями.
Тифлопедагоги Бєляєва О.О. і Котлярова Т.А. у ході мультимедійних презентацій представили колегам власні розробки з особливостей освітнього процесу в спеціальній школі в умовах воєнного стану. Вищезазначені форми науково-методичної роботи педагогічного колективу школи закладають надійне підґрунтя на підвищення рівня якості освіти у Слов’янській спеціальній школі № 23 Доноблради.