Сучасна школа педагогічної майстерності

Сучасна школа педагогічної майстерності

Сучасна школа педагогічної майстерності. Якість освіти характеризується не тільки результатами освітньої діяльності здобувачів освіти…

Якість освіти характеризується не тільки результатами освітньої діяльності здобувачів освіти, або ж  випускників навчального закладу, а й факторами формування цього результату, що залежить від  змісту та методології уроків, їх організації та ефективного застосування інноваційних педтехнологій.

З метою підвищення якості освіти, поширення перспективного досвіду, презентації педагогічних інновацій вчителі  Слов’янської спеціальної школи № 23 Доноблради  проводять відкриті уроки.

Так, 14.02.2023 року Заслужений вчитель України, вчитель-методист Козлова О.В. провела відкритий онлайн-урок української мови у 9-А класі на тему: «Просте ускладнене речення. Синтаксичний розбір ускладнених речень».  Поставлені  навчально-виховні цілі (формування цілісної системи знань і предметних компетентностей з розділу «Просте ускладнене речення», вдосконалення пунктуаційних навичок, розвиток логічного мислення, виховання духовно багатого, компетентного мовця, свідомого громадянина, патріота України) були реалізовані за допомогою методів  алгоритмізації, структуризації,  творчого моделювання, «Я – редактор». На відкритий урок були запрошені заступниця директора з навчально-виховної роботи Яніна Сіробаба і вчителька української мови та літератури  Олена Бєляєва, які високо оцінили методику проведення відкритого уроку й відзначили, що вдало підібраний лінгвістичний матеріал сприяв формуванню у здобувачів освіти з порушеннями зору почуття гордості за причетність до величного українського народу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *