Семінар із тифлопедагогіки: інноваційні підходи до навчання учнів із візуальними порушеннями

24 березня відбувся семінар із тифлопедагогіки та тифлопсихології на тему «Цінність стимуляції компенсаторних процесів у незрячих учнів в напрямку розвитку природничої освітньої галузі шляхом застосування компетентнісного підходу» з метою вдосконалення освітніх підходів в умовах дистанційного навчання.

Педагоги обговорили різноманітні аспекти застосування компетентнісного підходу для підтримки незрячих учнів та здобувачів освіти зі зниженим зором, обмінялися досвідом та  практично опрацювали приклади стимуляції компенсаторних процесів учнів.

Про забезпечення якісного освітнього процесу у дистанційному форматі на уроках хімії для учнів із порушеннями зору  поділився  Максим Савін.

Вікторія Коваленко презентувала власний досвід адаптації освітніх платформ для дистанційного навчання здобувачів освіти з візуальними порушеннями на уроках природничого циклу.

Семінар став важливою платформою для обміну досвідом та обговорення перспектив впровадження сучасних методик навчання учнів із порушеннями зору. Педагоги отримали практичні рекомендації та методичні інструменти, які будуть корисними в їхній подальшій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Висловлюємо подяку спікерам та учасникам семінару за активну участь та прагнення до вдосконалення педагогічної майстерності. Впевнені, що напрацьовані ідеї та методики стануть потужним ресурсом для забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх учнів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *