В умовах розбудови національної системи освіти важливого значення набуває інноваційна діяльність загальноосвітніх закладів, яка характеризується системним експериментуванням, апробацією і застосуванням інновацій в освітньому процесі.
Впровадження в роботу спеціальної школи педагогічних інновацій – це результат творчого пошуку оригінальних, нестандартних рішень педагогічних проблем щодо створення умов для всебічного розвитку здобувача освіти з візуальними порушеннями, виховання творчої, соціально активної особистості.
28.03.2023 року у Слов’янській спеціальній школі № 23 Донецької обласної ради відбулося онлайн-засідання педагогічної ради «Інноваційні технології як засіб підвищення якості освітнього процесу», на якому педагоги Бєляєва О.О., Кривошеєнко Д.А., Левченко В.Г., Котляров І.М. презентували унікальний досвід роботи зі здобувачами освіти з візуальними порушеннями.
Вчителі в інтерактивній формі продемонстрували колегам свої напрацювання, детально висвітлили найбільш ефективні інноваційні форми, методи і прийоми роботи на уроках, інтернет-сервіси, інтернет-посилання. Запропоновані педагогами інноваційні технології захоплюють здобувачів освіти, пробуджують у них інтерес і мотивацію, сприяють формуванню цінностей, створюють атмосферу співробітництва, взаємодії. Завдяки системному впровадженню інноваційних технологій реалізується головна мета державної освітньої політики – формування творчої особистості, здатної до освіти та навчання упродовж життя, гнучкої у вирішенні проблем, мобільної, здатної комунікувати і приймати рішення, працювати в команді, критично мислити.